Jag vill-lista

Jag vill:

- vara någon intressant. En sån folk pekar på, ler och säger stolt "den där personen känner jag"
- ta så grymma bilder som ser helt spontana ut och som får okända folk att tappa hakan och spara dem på sin dator under en mapp som de döpt till "inspiration"
- känna massor med människor och dela fina stunder tillsammans med dem. som nyår till exempel. (fast jag hade fina människor där också i år)
- flytta till min egen lägenhet så att jag äntligen kan få dammsuga vart jag vill och sätta upp planscher på saker jag tycker om över väggarna
- strunta i en tråkig och helt onödig lektion och bara inte bry mig och istället gå till ett café och ta en kopp kaffe
- skriva en så bra novell att någon jag känner gråter när de läser den

Listan blev kort. Egentligen vill jag så oändligt mycket mer men återkommer angående det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0