Jag har mött andra som också vandrat, jag tror jag vet vad dom tänker på.

För första gången sedan det blev kallt kunde man sitta ute vid Norra Hamnen på Espresso House. Alltså, det kan visst bli kallt och mörkt igen, men det börjar ändå bli vår. Varje gång ljuset lyser fram fungerar Norra Hamnen som en människomagnet och ALLA kommer dit.
Och jag har skrivit minst sju dikter men ändå saknar jag ord när jag försöker beskriva hur hoppfull den här dagen gjorde mig. Här kommer bilderna.

Promenerade bort till Hamnen där Anna väntade. Jag mötte säkert hundra människor bärandes på sina systemkameror.

Passerade Dunkers.

Anna-Sofia väntade i solen.

Upptäckte att man kan förgylla sin latte med hasselnötssmak. Det gillas. Kommer nog bli rutin.

Vi delade på en scone.

"Hoppas den där fågeln bajsar nu"

Här är jag.

Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0