I want the world to stop, give me the morning, give me the afternoon the night

Skolan har börjat igen. I går snoozade jag i en timme och jag kan bara inte omfamna tanken på att jag från och med nu ska tvinga mig upp klockan sex varje morgon. Tanken är närmast outhärlig. Som tur var så var gårdagen mycket kort och vi slutade redan direkt efter lunch. 

Efter skolan fikade jag, Alexandra, Josefine och Anna på Waynes Coffee. Här är Alexandra.

...och Anna-Sofia.

Josefine hade kunnat bli handmodell.

Kanske ska man inte vara allt för missnöjd med att vi slutar efter lunch på torsdagar, och innan lunch på fredagar.

Man blir väldigt trött av att gå upp klockan sex och vi var rätt så döda allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0