Om en kopp kaffe kunde räddat mig.

Hej världen. Kan man tänka sig att den här veckan snart är över, och jag längtar inte. Längtar verkligen inte. Men just nu tränger jag bara undan problemen som komma skall och försöker fokusera på musiken. Eller något.

Suttit uppe alldeles för länge då jag måste hasa mig från sängen om exakt fem timmar och tretton minuter. Halsen känns sårig.

Nu slås jag av att det blivit så få fikabilder på senaste tiden! Åh, nej! Det måste verkligen ändras på.

Anna var så snäll för hon gick med på att dela en vaniljsnäcka med mig trots att hon var hungrig.

Så här arg blev jag när gubben i högtalarna talade om för oss att det snart var stängningsdax.

Det blev ju en väldigt frestande bild!

Kommentarer
Postat av: annA

fin blogg du har!



Skulle vilja inbjuda dig till min lilla webshop, "Me clothes and purses"! Det är en liten webshop till bredden fylld med rosetter, börsar, tygpåsar, kjolar, klänningar, ringar m.m. som jag skapat. (: Välkommen välkommen!



kram kram /annA



2010-10-19 @ 14:16:08
URL: http://www.meclothesandpurses.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0