Precis som det ska vara

Äntligen är det lov! Jag kan vila och sakta bli mig själv igen. Under de senaste veckorna har jag knappt känt igen mig, och det är ju aldrig ett gott tecken. Har lagt mig antingen för tidigt så att jag inte hunnit med läxorna eller för sent för att hinna med läxorna, gått upp alldeles för tidigt men trots det (nästan) lyckats hålla mig vaken under lektionerna. Veckorna har passerat i räser-fart och jag har velat lyckats med så mycket men inte haft orken att anstränga mig tillräckligt. Men NU så! Saker jag velat göra under några månader ska nu göras under en vecka. Älskar sånt här!

I fredags, efter ett misslyckande och en stressad sluta-tidigt-dag så åkte jag tillsammans med mina fina flickor till Malmö. Det blev shopping och fika - precis som det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0