In the back of my mind I know nothing will change

J. Tillman – I Will Return - Long May You Run
"All My Waking Days"
At night i have dreams of how it will be
people look the same and say what they mean

In the back of my mind I know nothing will change
Wish that kept me from going but I go on the same

Id rather be poor failed and undone
than to have lived for the words of golden tongues

Does anyone love honesty more than their own voice?
it's taken me all my waking days to see how easy men forget their steps

Kylan påminner mig om te som luktar pepparkakor, mjuka filtar, lyktor som lyser upp mörkret med ett stearinljus... Såna tankar måste man bara le åt trots att man är lite smådepp. Att jag såg "knugen" och resten av kungafamiljen igår är ju också något att le åt, för det var ganska-väldigt-jättekul att ignorera iskalla, stora regndroppar och tränga sig framåt i en folkmassa. Bilderna är jag för lat för att lägga in på bloggen nu. Är ganska lat för övrigt nu för tiden.

Igår åt jag hälsosamt på Hälsovisionen med Hanna...

... och Nathalie. :)

Stearinljus, kaffe och mörker under lunch-rasten. Nej sörjer inte ljuset längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0