we're waiting, that door, door won't open, dirt in the glares, smell of our hair, shoes we weren't wearing

På min dator har jag en mapp som heter "Artiste" och där samlar jag på mig bilder som jag inspireras av. När jag har ett antal bilder så samlar jag ihop dem till ett collage med hjälp av Picasa och sätter den som min bakgrundsbild på skrivbordet. Nu har jag haft samma bakgrund ganska länge och trots att jag älskar den så börjar jag tröttna, så jag skapade en till mapp i mappen "Artiste" - "Mer Artiste". Så nu har bildsamlandet börjat och snart får jag ett underbart vackert collage!

Citatet är sagt av författaren Ezra Pound och har en väldigt personlig betydelse för mig.
Bilderna är tagna från olika bloggar jag gillar, någon film här och var, och från slumpmässiga andra platser på nätet.

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

bad update Emelie Vendela Neij... :( :P <3

2010-10-05 @ 10:14:06
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0