En förmiddag utan te, bara 1234567890xy+-)( som sällskap.

God morgon, eller god förmiddag. Utanför fönstret flyger tiden iväg. Här inne tycks den stå stilla. Sjuk. Det var meningen att jag skulle göra matte men nu är boken och blocket underlag till min dator istället. Skiftar från att lyssna på Sufjan Stevens och Anna von Hausswolff. Den sistnämnda har förresten den nog den vackraste röst jag någonsin hört. Tänk om man kunde sjunga som henne! Då skulle man vara ganska så mycket lyckligt lottad allt. I november kommer hon och spelar på Dunkers. Måste nog försöka ta mig dit.

Anna Von Hausswolff – Track Of Time
Den finns också på min spellista: Tryin to make you feel better där finns också lite Sufjan.

Photobucket
http://www.flickr.com/photos/oliverbryceyates/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0