Sammanfattande lista

Under det här lovet så har jag:
inte gjort någon matte
tvingats se äckligaste youtube-klippet om äckligaste finnen
lånat böcker
börjat läsa böcker
slängt undan böcker
börjat måla mitt rum
skrivit brev långa som noveller som mina vänner ska få om tjugo år
dansat en hel natt
glömt mitt bankkort på pressbyrån efter att jag köpt tuggummin
gjort ingenting
kvällsfikat på Viva
delat ut reklam
ätit frukost på Annorledes
råkat göra tortilla-deg när jag skulle göra scones-deg
sett facebook-filmen
försökt övertyga min mamma om att "vuxenröja"
pratat stockholmska en hel kväll
smakat av en kvarlämnat mocca-bakelse på Espresso House
druckit glögg på Granit

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

och träffat mig!!!!!! ;)<3

2010-11-07 @ 15:11:52
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0