Sexton, felstavad tårta, Eye Toy, bio

Igår fyllde jag som sagt sexton och det fick firas hemma hos mig lite enkelt. Anna, Josse och Alexandra gav mig en riktigt fin, ljusblå tunika från Vero Moda. Vi grillade i min trädgård och sen åt vi tårta i vardagsrummet. Mycket trevligt. :) Vid halv åtta tiden bestäma oss jag och Alexandra för att spela Eye-Toy Play 3 och tejpade fast kameran vid tv:n. Anna och Emelie som var kvar var för trötta för att spela med oss.

Sen så gick jag, Emelie, Anna och Alexandra på bio och såg "Robin Hood". Den var mycket välgjord och bra fast jag tyckte han var alldeles för lite i "the Hood" - tydligen var det storyn om hur han blev Robin Hood. Alltså, hur det gick till när King John fick makten och började dra in skyhöga skatter och innan Robin, broder Tuck och company bosatte sig i det gröna. Men den var faktiskt att rekommendera ändå! Otroligt bra gjord! Fast Emelie tyckte inte om den alls. Efter ca en halvtimme lutade hon sig mot mig och viskade: "Alltså jag fattar inte, vem är Robin Hood?!" HAHAHA.

Anna, jag, Josse, Hanna, Emelie, Katarina och Alexandra - FINA

De som gjorde tårtan måste ha missuppfattat mitt namn - jag heter inte Melie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0