Grattis till mig själv!

Tänkte att det var dags för ett sånt inlägg. Ett inlägg där jag endast hyllar min egen karismatiska karaktär med de enkla orden: Grattis på min sextonårsdag!

Igår var jag på Cantina, nattklubben, sextonårsgräns. För första gången så fick jag smaka på hur det är att bli snurrig av alkohol (innan cantina då). Hoppas ingen som inte borde läsa det här läser det här. (Noterar vilken duktig flicka jag är eftersom detta var första gången som sagt.) Det gick dock över ganska snabbt och jag hade full kontroll över mig själv at all times! Jag menar jag blev ju insläppt. (Snurrig är jag ju förresten i vanliga fall också.)

Sen dansade vi natten lång! :D Och när klockan passerat tolv fick jag en massa "GRATTIS!" och kramar. Det var fint att tillbringa den första en-och-en-halv-timmen som sextonåring så. Synd att inte Josefine kunde vara med dock :(. Men idag ska hon komma till mig och grilla (en stund i alla fall)! :D

PS Just nu är jag ganska snurrig. Det beror på att jag är hungrig som tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0