"My darker days would all be gone"

Emelie och Katarina är nog de jag kännt längst av mina vänner. De har växt upp med mig och sett alla mina sidor - de bättre och de sämre. Nu går vi i olika skolor och det är riktigt roligt varje gång jag träffar dessa två fina vänner, eftersom det är ganska svårt att pricka in så att alla tre kan träffas samtidigt. I dag lyckades vi i alla fall och gick på öppet hus på Dunkers! Det blev marimba, breakdance och sång - varav dessa vi bara provade på marimba (vilket tog ca 4 minuter.)
Solen sken så vackert och lyste upp Dunkers. "Slowmotion Phax" (minns ni honom från Talang 2007? Han klädde ut sig till Super Mario!) pratade väldigt inspirerande om att man inte bara ska sitta och titta på youtube på folk som är duktiga på någonting och säga "Jag hade också velat göra det!" (t ex breakdance vilket var hans specialité) utan att man ska göra det istället. Alla som är duktiga på något har börjat någonstans, man ska inte ge upp sina drömmar så lätt. GOTT SNACK. ;)
Nu kommer (nästan) hela dagen bild för bild:

Först kom Emelie hem till mig och vi åkte tillsammans bussen in till stan. Hon har lånat mina solglasögon - vilka min näsa är för stor för!

Jag i bussen.

Vem mötte vi på Dunkers om inte Katarina - med ny kort, snygg frisyr och allt?

För mig som inte hade ätit blev det äpple-paj-paus.

Vi gick in på någon foto-utställning och jag måste säga att jag brukar vara en ganska öppen människa - men den utställningen var helt sjuk. Vi stannade inte där särskilt länge. Fler bilder kommer! Min kamera klickade HELA tiden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0