Om att vela leva i Carpe Diem och vara en "Yes"-kvinna

Är du en sån som jag? En sån person som gör samma misstag om och om igen och efter var gång lovar sig själv att aldrig någonsin upprepa sitt beteende?
Är du en sån som jag? Som sitter hemma i pyjamas hela dagarna och under hela den tiden nära på gråter över din egen oduglighet? (Bara för att flika in så går bussen en gång i halvtimmen och dörren går att låsa upp även från insidan. Den går även att öppna och det är inte giftiga spindlar i dina skor som hindrar dig från att ta på dig dem.)
Är du en sån som jag som bryr dig och skiter i vilket lite som det passar dig? En sån som vill passa in men samtidigt sticka ut? En som - om jag nu ska använda detta fåniga uttrycket - gärna vill äta kakan men samtidigt ha den kvar? Och inte ens när du analyserat dig själv (kanske på din blogg) tar du tag i dina brister?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0