"I sit tight, don't want to miss the show"

Tiden flyger iväg. Just nu känns det som om jag inte hinner med någonting. Jag blir hela tiden tillsagd att prioritera rätt - men hur prioriterar man rätt? Finns det något slags mätverktyg för hur man ska prioritera det "rätta" först och slippa ha den här ångesten över att inte hinna med skola, träning, piano, teckning, blogg, kompisar, familj eller släkt... Sen finns det också en massa smågrejer som jag hela tiden glömmer då de ligger i skuggan av allt det större! Saker som att stänga av plattan till spisen och ta med ett USB-minne blir väldigt nedprioriterade. Fastän de inte borde bli det.
Lykke Li – Time Flies


Kommentarer
Postat av: Sofia

shit vad jag känner igen mig! jag gör verkligen ingenting nuförtiden, glömmer allt eller skjuter upp det. prioriterar sådant som borde komma längst ner på listan. usch vad jag är trött!



sv. men samma här! jag måste läsa meeer, men som sagt, hehe jag prioriterar annat. och tack förresten!

2010-03-08 @ 15:21:52
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0