En varm bänk, en bra kompis, ett avklarat prov

Idag träffade jag underbara Emelie! :D Det var jättelängesedan vi träffats sist så vi hade sjukt mycket prat att ta igen. Först fikade vi och sen gick vi till Norra Hamnen denna gråa, kyliga eftermiddag och satte oss på den varma bänken så vi slapp frysa så mycket! Men problemet med den varma bänken är att man bara blir varm om rumpan. Emelie löste det genom att lägga sig på mage.
Synd bara att jag inte hade min systemkamera med mig fast mobilkameran funkade nog så bra idag. :)
Förresten så är veckan så gott som över för min del - äntligen! Det har inte blivit så många blogginlägg men nu är ekonomi-provet förbi och fredagen består bara av tre timmar lektioner - fantastiskt! Fler blogginlägg nu alltså.


Texturen som jag använde till bild ett, bild två och fyra tagen härifrån http://jeremybrotherton.deviantart.com/art/Old-Photo-Texture-115885194?loggedin=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0