En fredag, en fin fredag

Vi har det ganska lyxigt jämfört med många. Var fredag slutar vi redan klockan kvart över elva. Den här fredagen blev väldigt lugn, folk var trötta efter cocktail partyt på torsdagen och den första en och en halvtimmen hade vi förberedelser inför det kommande fn-rollspelet. En massa ihopsamlande av fakta till vårt land. Vädret var underbart och under den lektionen sprang jag ner till 7eleven och köpte chokladcookies med vit choklad i till mig, Anna och Tova. Mer mys än arbetande.
Sen hade vi matte-lektion och vi tog de sköna stolarna. :) Solen tittade fram och vi har superfina, ljusa lokaler så man blev på topphumör (även fast vi var trötta.)

Tova var trött efter en sen gårdag.

Annelie.

Josefine var också trött.

Josefine när hon försöker lösa ett mattetal.

Alexandra.

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag ser verkligen sur ut när jag gör matte:D haha :D men det var ett svårt tal :) MEN EN BRA DAG!!! <3

2010-03-29 @ 14:51:55
URL: http://josssejjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0