Ey whas up dis worlds goin all bananzaz maaaan!!!!

Här är min helg! Den var bäst.

På fredagen så mötte jag upp Katarina och hon käkade crepés på den internationella marknaden. Vi köpte ben and jerry glass senare och kollade på två filmer: "Nick and Norahs infinite playlist" (lite småkonstig, lite småsöt) och "[500] Days of Summer" (som inte ägde mindre än vanligt!)

På lördagen så mötte jag än en gång upp med Katarina och den här gången så fick jag också crepés! Senare träffade jag Emelie. Vi satt ett tag på Dunkers av någon anledning, kollade kläder och köpte sedan smoothies på ett nytt smoothie-ställe vid Mariakyrkan. Emelies var för besk och min var för söt.
Emelie.

Emelie bjöd hem mig hos sig och jag blev jätteglad för det var så länge sedan. Fick lite nostalgi eftersom jag alltid var hos hennes familj och åt middag när jag var yngre. Emelie gjorde senare maräng-tårta och så kollade jag, Emelie, hennes syster och hennes mamma på Eurovision-finalen och hade det allmänt bra.
Det färdiga resultatet!
Jag. :)

Var tvungen att sticka hem mitt i natten eftersom jag nästan dag skulle upp tidigt för att dela ut reklam runt i området där jag bor. Men innan jag la mig (strax efter att klockan slagit ett) så diskade jag två koppar jag köpt på den internationella marknaden, satte in dem i finskåpet tillsammans med en liten lapp. Snällt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0