Sommarlovstankar

Så nu är det sommarlov. Eller rättare sagt så blev det sommarlov redan i torsdags. Så konstigt det känns  - att ettan redan passerat. Det gick så himla snabbt. Plötsligt så har ett år gått.

Jag minns hur det var för ett år sedan. Då hade jag ingen aning om hur gymnasiet skulle arta sig - så nervös jag var. Tänk så skulle skolan inte vara bra? Tänk så skulle jag inte få några kompisar? Tänk så skulle allting i skolan visa sig bli alldeles för svårt för min lilla hjärna att förstå? Tänk så skulle jag vara blyg, alltid, alltid, alltid och alltid sitta själv i klassrummet och under lunchen?

Så blev det inte. Nu är Campeon nästan som mitt andra hem. Jag har inga problem att stanna där efter att vi slutat bara för att hänga med kompisar eller liknande (fast oftast vill man bara och fika). Allting är så annorlunda! Och jag har skaffat nya vänner vars vänskap troligtvis kommer hålla hela livet. De känns förresten inte så nya nu - det är som om jag känt dem minst halva livet.

Och allting blev ju så bra! Jag kan knappt tro det. Jag är inte fast längre. Varje dag är olik den andra. Det var inte så för ett år sedan - då det kändes som om det var en dag som upprepades igen, igen och igen med ytterst små olikheter. CARPE DIEM. Äntligen så känner jag det som om jag besitter någon slags frihet.

Jag utanför Mariakyrkan.

Alexandra - vacker som få.

Söta Tova.

Annelie och Sofia fina till sommarlovet.

Fina flickor!

Jennys avslutningsbild - hon ska börja i paralellklassen nästa termin!!!! nooo!

När kvällen nalkades for jag iväg till Anna-Sofia där jag och Anna krängde chips, dipp och pepsi. Sen dreglade vi över våra favoritmän - Ben, Jerry och Jacob Black.

ANNA! Vi spolade tillbaka ett antal gånger vid scener där herr Tanned Musklig Black vidrörde Bellas rygg, kort masserade Bellas nacke, tog tag i Bellas hand, satt på Bellas säng, kramade Bella, stod i Bellas rum med en sexig back... och, ja, listan kan göras lång. Låt oss bara säga att New Moon blev New Moon the Extended Version - någon timme längre eller så blev den nog allt på grund av alla tillbakaspolningar. Alltid tänkte vi oss själva som Bella såklart och kom med otaliga oslagbara kommentarer och vi kom överrens om att vi kunnat sälja vår hund för att få ihop pengar till en natt tillsammans med das Black.
Kvällen blev komplett
!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ank-handen på mig på bild nr. 5:) jag lyckas alltid med något som får bilder mer....speciella..<3

2010-06-15 @ 12:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0