Nu ska jag iväg - fina, lugna, sovvänliga morgon + låt

Jag är just nu så trött så att jag lätt kunnat lägga mig tillrätta här i soffan och somna här och nu. Åh, lockande tanke! Men nej, nu måste jag alldeles, alldeles strax ge mig iväg till gröningen och spela brännboll och fotboll + någon snackade om kubb. Kubb spelar jag gärna! Resten kan jag skippa. Av någon anledning så går det aldrig bra för mig i lekar och sporter som innefattar mycket springande.

Ni får i alla fall önska mig lycka till!
Sia – My Love - Soundtrack Version

PS Å vad jag längtar bort till någon stor stad som t ex New York! Det kommer troligtvis förekomma en del tjat angående just detta i nästkommande inlägg. Jag vill så gärna ha allt inom räckhåll och upptäcka nya människor och platser. Jag orkar inte med gröningen! Jag vill till Central Park!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0