En eftermiddag på Flinckmans café

Minns ni då jag varit på Flinckmans café och enligt Emelie "gnällde som ett litet barn" när fikat serverades över en timme senare att vi beställt det? I alla fall, här är bilder från dagen. :) Emelie är hon på alla bilderna, eftersom jag mest stod bakom kameran.
Vi var på det caféet han har ute på landet som bara är har helgöppet, sen bedriver Lasse Flinckman ett café i Landskrona också som har öppet på veckorna. Det var väldigt mysigt på caféet där vi var, och han har en affär uppe i en gammal hölada också med antika kläder och prylar. Om man har tur kanske man hittar något där. Sån tur hade dock varken jag eller Emelie men vi hade i alla fall kul då vi utforskade allt.
Rekommenderar er att åka dit! Flinckmans café ute på ... landet. Tråkigt att jag glömt var på landet det ligger. Men men. :) Fast servicen kanske inte var den bästa... man borde inte få vänta till stängdags innan man får sitt kaffe och sen även en annan kaka än den man beställt.

Kommentarer
Postat av: Verna

fin blogg :)

2010-08-20 @ 07:21:15
URL: http://wurnschtein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0