Sen tog vi båten över till Helsingör...

Vi åt på Roys Fisk och där såg vi Henke Larsson
Det var i och för sig inte jättespeciellt
för han bor ju faktiskt i Helsingborg
Sen letade vi efter bikini till Matilda och Emilia
Eftersom vi hade jättebrottom blev det som
ett träningspass.

Sen tog vi båten över till Helsingör
där såg vi Jacob Öqvist från "vakna med the voice"
i en livsmedelsbutik.
Där köpte vi vatten med namnet "Budget".

Kronborgs slott var vackert
Vi klättrade och hoppade på vägen dit
Vi såg söta ankungar med röda ansikten
och så gick vi i gångar under slottet
och tyckte att det var lite läskigt och småpirrigt
att veta att folk kanske fänglats här för
länge, länge sedan.

Dansk glass med grädde, sylt och gräddbulle.
Stället gav gjorde mig alldeles nostalgisk
För jag mindes att jag varit här innan
när jag var pytteliten.

Vi vågade bada. Då var vi i Sverige igen.
Badet gjorde oss jättejättehungriga
Så vi köpte pizza och åt vid havet.
Det blev mycket hav igår.

Jag är hon med fläta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0