Sommaren har bara börjat

På begäran så lägger jag nu in bilder från förra tisdagen. Det var ett tag sedan men dagen var underbar och härlig. Genom att kolla igenom bilderna så minns jag allting - tidig frukost på Espresso House i hamnen, Josses skrämda min när det kom fåglar, den klara morgonsolen och doften av hav, LATTEN, hur kall tån blev när den nuddade havsytan, killen; med piercing i bröstvårtan - som sneglade (STIRRADE) på oss från sin plats några meter bort, dagboksskrivande på bryggan, den varma tågresan hem till Alexandra, Alexandras söta hund Stella, hur underbart skönt det var att bli knuffad i Alexandras pool och till slut färden i cabben tillbaka som fick mitt blöta hår att torka otroligt snabbt.
Det är kort sagt sånt som man minns.

Jag hade glömt handduk hemma så jag bredde ut mina kläder för att sola på dem.



Kommentarer
Postat av: Josse

Älskar dessa bilderna! Du måste skicka dem till mig! :D Detta var en bra dag <3

2010-07-08 @ 17:20:35
URL: http://josssejjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0