Köpenhamn en dag i slutet på den varmaste delen av Juli

Jag längtar till den dagen då jag flyttar till en storstad. Att ha allting så nära till hands - en dröm. Idag åkte jag på en endagstur till Köpenhamn och jag önskar verkligen att jag inte varit pank och att staden legat närmare till hands. Det tar kanske inte så lång tid att ta sig till the big city - men det är mekigt. Och dyrt.
Köpenhamn är ändå inte the dream city - det är New York. Såklart. Jag delar nog den drömmen med ganska många andra. Men vem säger att den inte ska förverkligas? Den ska förverkligas.

Men Köpenhamn är ändå en väldigt mysig stad. Gillar den starkt. Här kommer lite bilder.

Folk på gator

Lunch på en bakgata

FIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0