Ut med Espresso House in med Annas kök

Eftersom fika är så himla dyrt (!!!) bestämde sig jag, Josefine och Anna oss för att prova något nytt. Eftersom Anna har en Espresso-maskin hemma hos sig testade vi att göra Vanilla Latte hemma hos henne istället! :D Det var jättegott - till och med godare än på Espresso House!!! :O Till det hade vi kladdkaka och vaniljglass. Mycket sött men fika är ju faktiskt fika och fika betyder beskt + sötsaker. ;)
Anna gjorde det jättefint i sitt kök med ljus och vi satt där alla tre och snackade en lång stund. Mysigt. :) Fika är en väldigt bra grej - vi snackar liksom om allt när vi fikar. Man känner att man har tid och jag vet inte hur det är med andra men jag känner mig alltid säkrare och tryggare med en varm kopp i händerna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0