New Years Eve

På tolvslaget stod jag ute i 9 minusgrader iförd bikini och drack champagne.

Haha, det var kanske inte fullt så glamoröst som det låter. Vi satt i en sån varm balja utomhus och i den var det ca 37 grader varmt, så därför var jag inte särskilt kall. Dessutom så gjorde allt drickbart(inte mycket alkohol, jag firade ju nyår med min mamma) mig väldigt kissnödig och när man är kissnödig så måste man gå ur baljan, halka på trappstegen ner (is) och fastna med handen på handtaget till huset. Dessutom så blev hela håret en isklump (jo, bokstavligt talat.)

Men vi hade verkligen förstaparkettplats när fyrverkerierna började smälla! :D De är så vackra. Jag älskar att titta på fyrverkerier, och jag gillar till och med ljudet. Det nya året hördes verkligen. :) (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0