I Göteborg

Just nu sitter jag i min bror Jonas lilla lägenhet framför hans två väldigt stora datorskärmar. En väldigt soft morgon som började med att jag, Anna och Josse en och en duschade i badrummet beläget i hans huskorridor. Medans en duschade väntade de två andra utanför i ett rum som var helt kolsvart. Vi gjorde charader som var svåra att förstå och när Anna duschade hade jag och Josse skönsång där vi i texten beskrev hur jag var månad skadade min fot.
Sen åt vi redberries och resterande delen av morgonen har gått åt till att förbereda oss inför dagen. Smink, lockat hår och fina kläder. Man vill ju ändå se fin ut nu när det är helg och vi är i Göteborg. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-24 @ 00:59:46
Postat av: Bellezza

Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram

2010-01-24 @ 20:15:00
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0