Hemma i kylan :)

Hemma efter en vecka på Teneriffa. Det har varit skönt och varmt - jag fick ingen användning för mitt blommiga, rosa paraply! :D Men det känns faktiskt en aning skönt att vara hemma också. Hemma i det bekanta och det trygga. Träffa vänner och mysa med en kopp te framför en film i soffan. Sånt tänkte jag i och för sig inte så mycket på i värmen men det är lite av en lättnad. Teneriffa må ha varit fantastiskt - men det är här jag har mitt liv.
Tänkte uppdatera med lite bilder och historier från resan snart! :D Men orkar tyvärr inte nu, klockan är ca fem över sex på morgonen och helst av allt hade jag velat somna om och sova till klockan elva - eller senare. :O
Jag på Teneriffa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0