Foto i snön

Igår gick jag ut i snön och fotade lite, vilket inte var det lättaste. Mina händer gjorde riktigt ont i kylan och var nära på förlamade, även fast att jag hade på mig tjocka tumvantar (tumvantar och kameraknappar passar heller inte riktigt bra ihop). Jag kan väl inte påstå att jag fick några riktiga "WOW-bilder" men nu har jag i alla fall förevigat snön, ifall att solen skulle få för sig att smälta allt.
Just nu sitter jag fortfarande i pyjamas och morgonrock och lyssnar på Daniel Powter. Njuter av den lilla stunden innan jag börjar på tyska-plugget. Ha det bra!


Ganska mysiga bilder ändå. Vad tycker ni förresten om min nya bloggdesign? Headern är inte riktigt klar än, tänkte ändrå någon liten detalj... :) Så ni får komma tillbaka för att kolla in det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0