En tidig morgon

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev, men i början av mitt bloggskrivande klargjorde jag att jag inte tänker skriva om jag inte känner lusten till det. Fast troligen börjar snart skrivandet igen.
Just nu är klockan... tidigt, och jag har läxa som jag nära på struntar i. Snart kommer jag skynda mig upp till badrummet och efter det kommer jag behöva stressa till bussen. Troligtvis kommer jag att missa den tidigare bussen så jag kommer få ta den senare och ändå behöva småspringa till bussstationen, eftersom jag är en obotlig tidsoptimist.
Vi ses snart igen med ett mycket intressantare inlägg! :D

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Fin blogg du har :)

2010-01-20 @ 11:34:25
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0