Vackra dagböcker

Som ni kanske vet - förutsatt att ni har läst ett tidigare inlägg om just det här - så skriver jag dagbok. Ca en gång var/varannan dag antecknar jag ner flera sidor av mina tankar och beskrivningar av händelser. Jag vill minnas allt!
I alla fall så fick jag min nuvarande dagbok i julklapp (ni kan se det i ett inlägg i december månad) och märket dagboken kommer ifrån heter "Paparblanks". Gick in på deras hemsida och kollade och jag blev kär i nästan alla dagböckerna! Det är helt sjukt, men efter exakt en månad idag, så ser jag att min fina dagbok håller på att ta slut - redan (!!!). Dagböckerna från Paperblanks  är extremt stilrena och underbara. Kreativa och snygga. Dessutom verkar de vara väldigt hållbara. Ett litet problem är bara att de INTE VERKAR EXPORTERA DAGBÖCKERNA TILL SVERIGE! Så jag måste helt enkelt komma över dessa vackra, underbara dagböcker på något annat vis. Det finns en del anteckningsböcker och dagböcker från "paperblanks" på Akademiebokhandeln, men utbudet är väldigt litet. Letar febrilt runt på nätet efter internetbutiker som säljer dessa böcker! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

De finns ett stort utbud på NK i stockholm av dessa böcker. kostar runt 250 för de mellanstora!

Lycka till!

2010-09-30 @ 12:22:42
Postat av: brunemma

Hejsan!

Söker efter snygga dagböcker. Och paperblanks böcker är ju underbara. Tänkte bara fråga om du har hittat nån sida än som säljer dessa böker? :)

Mvh Emma

2012-01-08 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0