En kväll med kräng i centrum

Lite försenat men bättre sent än aldrig, eller hur? ;D
Jag älskar det här med att vara spontan och leva i "Carpe Diem" - ett uttryck som vi pratat ganska mycket om i skolan, skrev till och med en kort uppsats på en och en halv sida om just Carpe Diem. ;) Carpe Diem kan låta som en klycha men den gången då man verkligen börjar lyssna och förstå dess innebörd kan det förändra ens liv. Kolla på "Yes Man" om du vill bli peppad till att bli spontan - själv tycker jag att jag borde visa den filmen för min mamma.
I alla fall så var jag, Josefine och Anna lite spontana och bestämde oss när vi satt på "Thai Corner" och åt att vi skulle göra Toblerone Fondue och hyra film. Hur gott ser det inte ut även innan vi smälte chokladen och la upp allt i skålar? :)
Innan toblerone-fonduen drack vi Vanilla Latte och efter toblerone-fonduen åt vi pizza och kollade på en film med riktigt dålig humor.  


Kommentarer
Postat av: Josse

MUMS!! Allt var såå gott :) Det är bra att vi levde lite efter CARPE DIEM!!! :) <3

2010-02-21 @ 17:06:39
URL: http://josssejjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0