Underbar kompis-blogg-kväll

Kommit hem efter en kul kväll och morgon med Katarina. Igår kväll tillbringades dock framför våra datorer då jag skulle hjälpa Katarina med designen till hennes blogg.
Det var i alla fall riktigt mysigt och trevligt hos Katarina! Vi snackade och snackade och klockan halv ett skulle vi titta på "Fame" som jag tagit med mig - men det dumma var ju då att fodralet var tomt. Ibland kan jag vara lite väl tankspridd. Dessutom glömde jag fodralet hos henne när jag åkte hem idag och det är en hyrfilm. Haha ;) Jaja, sånt händer.
Igår hade jag lite kul med Photoshop hemma hos Katarina och bestämde mig för att förvandla henne till en vampyr. En av The Volturis. ;)


Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej, ny blogg tävling att vinna 6000 kr presentkort hos nelly.com.

besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

2010-02-14 @ 14:36:19
URL: http://livsstilar.se
Postat av: BEA

Haha, najs bild! :D Tack detsamma ;) Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg! :D

2010-02-17 @ 14:59:12
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0