Tankar som går genom mitt huvud klockan 01.32

Klockan är halv två. Lyssnar på Bon Iver. Kollar på underbara, franska bloggar och ser det franska språket som ett intressant kodspråk som jag låtsas att jag förstår. Önskar er där ute något fantastiskt - allt ni önskar er.
Känner mig konstigt nere på grund av jordbävningen i Chile. Blir det 2012 ändå? Jag skulle föredra om naturkatastroferna slutade nu.

Hur kommer nästa vecka bli? Kommer det bli drama och turbulens eller planlöst och tröttsamt tråkigt? Mycket läxor? Hoppas verkligen att det blir bra med klassdelningen. Jag kommer sakna min energiska klass. Hur blir gruppindelningen? Kommer FN-rollspelet bli jobbigt, pinsamt, roligt, intressant..?

Var befinner jag mig om tio år? Jag vill göra så mycket. Kommer jag ha hunnit med det väsentligaste eller kommer jag vara fast här, på samma plats om 20, 30 år då med ett jobb jag vantrivs med och barn som aldrig tycks göra som jag säger? Hur kan hjärnan kännas så tom men ändå vara så fylld med tankar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0