Muffinsbak!

Jag älskar muffins! Och igår fick jag tillfälle att inviga min nya muffinsplåt som jag också köpte igår. Oj, så länge jag velat ha en sån plåt! Utan den blir ju muffinsen alltid platta, lika goda, men FULA. ;)
Idag blev det fika loss med mina muffins hemma hos Anna. De här fikastunderna har blivit lite av en tradition, jag har vant mig vid dem, och jag är rädd att jag skulle bli galen om jag inte fått prata ur mig i alla fall en gång per vecka. Det finns verkligen ingen bättre situation att helt öppna sig, bli djup, bli galen, som under en fika! Visst, det beror ju också på människorna man fikar med, och jag kan då inte komma på många som slår Anna och Josse.
<3

Kommentarer
Postat av: cattis

åhh , dom ser goda ut :) fin blogg :)

2010-02-06 @ 08:36:52
URL: http://catharinanejman.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag hade med blivit galen utan fikorna och pratstunderna med ER <3

2010-02-07 @ 00:30:06
URL: http://josssejjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0