"Jaaadå... "

Gissa vad jag spelar på pianot? Jo - reggea! REGGEA! Nu är det ju också så olyckligt att jag helt enkelt glömt att öva tills idag - som jag lovade. Hoppas innerligt att min pianolärare inte hittar hit till den här bloggen för jag planerar att ljuga för honom.
När vi sitter där klockan tre idag vid de fina elektroniska pianona kommer han fråga: "Har du nu övat?" och då kommer jag svara honom: "Jaaadå" SÅ AVSLÖJA MIG INTE OM NI TRÄFFAR HONOM!
Men jag har ju faktiskt övat. Eller rättare sagt så har jag plågat mig själv med den enda reggea-låten jag har inlagd på min mobil. Så reggea-gunget har jag, och jag hör det - heeeela tiden. Musiken behöver inte vara på längre.
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: Emelie jag är bara ärlig. Du är GRYM på att rita:D <3

2010-02-11 @ 22:04:41
URL: http://josssejjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0