Ensam och hyperglad

Det är underligt att det inte verkar finnas något motsatsord till deprimerad. Jag menar - "glad" och "lycklig" räcker liksom inte. Om man bara är riktigt glad, så att man blir helt tillfälligt lycklig - vilket ord ska man då använda för att beskriva det? Ett ord.

Jag har väldigt underliga humörsvängningar. För någon timme sedan var jag trött i kroppen och irriterad på allt. Nu är allting underbart. Jag har nyss avslutat mitt individuella danspass runt i huset, nu har jag hög musik som mycket väl kan störa folket som bor i huset bredvid vårt. Ha en underbar, underbar, magisk kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Kingbee

Euforisk skulle jag säga :P

2010-02-06 @ 22:50:06
URL: http://kingbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0