Julavslutning, hemligheter och gåvor

I tisdags bänkade vi oss i kyrkan för att ta farväl av en lärare och ett tvåtusentio tillsammans.
Mariakyrkan är inträngt mitt på ett litet torg i centrum av Helsingborg, och det är först när man stiger som man faktiskt inser hur stor den är.

Efteråt satt jag och Anna länge på café Birger inne på biblioteket och åt sallad och pratade om hemliga projekt.

Här är jag i parken.

Roadhouze Records är ett riktigt häftigt ställe som säljer begagnade filmer, skivor och LP-skivor beläget på samma gata som vår skola. Där har de lyckats behålla den gamla charmen med att köpa skivor, den som försvunnit när all musik inhandlas (eller nedladdas gratis) från nätet. Dock säljer de inte presentkort vilket suger.

På kvällen begav Alexandra, Josefine och jag oss hem till Annas vardagsrum för att byta julgåvor. Det var ybermysigt och julstämningen var hög.

Alexandra och Josefine. Alla blev så glada över sina gåvor.

Alexandra blev väldigt glad.

Anna också och visst kan man skymta ett litet lyckligt leende? :)

Jag somnade under Polarexpressen och blev omedvetet fotad. Anna har verkligen förbättrats på kamerafronten men den här gången gick det bara inte med inställningar. Men man ser att jag sover och det är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0