Så här såg gårdagen ut.

Det här var en sån ovanligt fin fredag som man inte gärna vill glömma i första taget. Vi hade grafisk kommunikation hela fredagen fram tills kvart i elva då vi slutade och jag fick glänsa med mina photoshop-kunskaper och hjälpa folk. Kände mig väldigt uppskattad.

Lunchen igår bestod av en liten latte och en hallonpaj vilket är förbaskat gott men kanske inte särskilt nyttigt. Fast det är nyttigt att slappna av och det gjorde vi. Sneglade på en kille som dansade michael jackson-dans utanför Espresso House fönster och Josefine främst antog självklart att det betydde att jag var attraherad av honom. Vilket jag inte är. Jag imponeras av folk som kan dansa.

När Anna stuckit hem satte jag och Josefine oss nere vid havet en stund, lyssnade på båtarnas kluckande och pratade om pinsamheter. Ett ämne jag är alltför insatt i. Och till efter-lunch åt vi någon slags små plättar med nutella från den internationella marknaden och det är verkligen himmelskt gott. Jag åt två portioner utan att skämmas (skämdes lite).

Så kom födelsedagsbarnet Emelie gåendes mot oss iklädd sin fina, nya skjorta och hon blev jätteglad när hon fick min present, ett armband. Så sa hon att hon hade en dag då hon tyckte om mig mycket. På vägen till knutpunkten förlovade jag förresten mig. Med en kille jag aldrig träffat innan. Han gav mig en rostig ring som inte passade på något finger förutom långfingret (hehe). Och Emelie och Josefine började självklart skrika och ha sig och började planera en möhippa med manliga strippor.

Hemma hos Emelie så blev jag bjuden på champagne och vin vilket gjorde mig lite lullig. Helknäpp var jag. Särskilt när jag fick kaffe i mig också. Alkohol+kaffe=hyper och oblyg. Skuttade in i bräder så att det hördes "BRAK" vilket fick alla och skratta och så välte jag en kruka. Och glömde om min mamma ringt och vad hon i så fall sagt.

Sammanfattningsvis en rikitgt, riktigt bra dag.

Josefine.

Alexandra var glad för hon hade Salem Al Fakirs namn på armen.

Anna-Sofia.

Emelie blev glad!

Malin och Alice. Fina flickor. :)

Maja, Hassan, Kristina, Emelie och Alice. :)

Kommentarer
Postat av: Slaven Tommy

Tips till möhippor och andra tjejfester: Hyr en naken slav som är er uppassare/betjänt under kvällen.



Blogg: http://slaventommy.blogspot.com



Mvh



Tommy

2010-10-03 @ 16:39:26
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0