Just nu vill jag bara...

...sova. Eller ännu bättre - bara kura ihop mig till en boll under mitt stora täcke och läsa medans jag lyssnar på vinden utanför. Men nej, jag måste ut i skitet också.
Jag hade gärna velat skriva ett långt, långt inlägg om det sköna i att bara slappa på morgonen med en bok men eftersom jag känner att det inte hjälper mig att göra mitt jobb som fin reklamutdelare så överväger jag att strunta i den beskrivningen. Beskrivningen av en mysig filt och chansen att sova...

Nej, nu ska jag ut om fem minuter och det finns ingen anledning till självömkan. I alla fall så har det nyss varit Helsingborgsfestivalen. Om du älskar röklukt i håret, nära på obefintligt avstånd mellan en ofantlig mängd människor på en liten yta, mat man mår illa av efter några tuggor och allmänt lulliga vuxna personer så måste jag nog meddela att du missade din chans detta året om du inte besökt festivalen.
Men det var ju bara onödigt negativt, eller hur? Så jag kan väl uttrycka mig bättre angående mina åsikter om hbg-festivalen - musik spelas överrallt, människor är glada och man har en chans att äta crepes med nutella. Jag brukar faktiskt vara positiv till festivaler. Jag tycker faktiskt att det är kul. Peppade jättemycket inför den här festivalen men kan väl inte säga att det blev någon "HALLELUJAH"-upplevelse. Tycker det skulle kommit fler bra band. Såg Rix Fm-festivalen (men jag avskyr när de säger att det är "live" och sen mimar artisterna) och igår såg jag Timbuktu och lund-bandet "Damn!". De var några riktigt sköna snubbar, T och co.

Okej, nu har jag ordbajsat så att det räcker för den här morgonen - om du orkar - så håll tummarna för att min jobbtid kommer kännas som no time! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0