Fokus och koncentration

Mitt liv är aldrig, aldrig stabilt. Alltid rörigt. Det kvittar hur mycket jag anstränger mig för att planera, hinna med och göra det då och hit och dit. I slutändan känns det ändå som om jag bara "glider". Allting går antingen för fort eller för långsamt. Antingen gör jag för få saker eller för många. I bakhuvudet ligger nästan alltid den där känslan som ger mig illamående i magen och stickande huvudvärk - pressen. "Gör så gott du kan. Alltid."

Nu börjar skolan imorgon och jag får förbereda mig, för jag kommer alltid, alltid känna mig utmattad och jag kommer alltid, alltid känna mig manad till att göra mitt bästa. Och mer än det.

Sov gott, Emelie. Tomorrow you must focus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0