Tankar kring dagen och morgondagen

Lyssnar på favoritmusik medans jag kollar på vakna med the voice, dricker te, äter kringlor, gör läxa, kollar in några av mina favoritbloggar medans jag skriver ett inlägg. Det är en fin morgon. Jag oroar mig över det kommande Fn-rollspelet som ska utspela sig i rådhuset, onsdag + torsdag, 08.00-17.00. Hur ska jag orka? Julia är sjuk - tänk så smittas jag och tvingas sitta där två hela dagar alldeles dimmig i skallen och snörvlar. Tänk så trillar jag i mina klackar på väg upp till podiet? Tänk så nyser jag i mikrofonen? Så jäkla mycket kan gå fel som tar kraft av mig bara jag tänker på det.
Har fortfarande inte hittat varken kläder eller skor - har verkligen inte råd till att köpa en massa nytt. Kanske att jag kollar in på någon second hand affär och hoppas på tur...


Kommentarer
Postat av: melina

Fin blogg (: ♥

2010-04-19 @ 19:06:39
URL: http://meelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0