Superfint, jättebra, vår!

De här två veckorna har nog varit de mest givande på länge! Jag har haft ett liv - utanför skolan. Gjort saker - utanför skolan. Haft trevligt - verkligen utanför skolan. Jag har inte haft tid att lägga ut bilder på bloggen på grund av LIVET (utanför skolan)! Nu kan ni tro att jag har SUPERmånga fina bilder att visa er!

För ca en veckan sedan var vi på loppmarknad i Bjuv, Jonas och Natalie följde med.

Här är Julia och Jonas. Jonas letar efter en hyfsat ren jordglob. Han vill ha en jordglob.

Tog tyvärr bara bilder inne på avdelningen med sällskapsspel. De låg travade i hyllor, spel efter spel...
Den här tavlan är så finfinfin. Varför köpte jag inte den? Den hade passat på min vägg.

Bara tvungen att lägga ut den här bilden... Nog det sjukaste! Vad tänkte människorna som bor i detta huset egentligen på när de placerade ett uppstoppat vildsvin i sitt fönster och slängde lite glitter kring ena örat på den? Jonas gjorde en jättebra gissning. Han gissade på att de gick på en loppmarknad när de fyndade denna gris: "Älskling, hade inte den här passat bra i vårt fönster?"
Jag gissar på att de själva varit ute och skjutit den, och sen varit så stolta att de måste visa upp den för alla förbipasserande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0