Om att övervinna sin största rädsla - stå inför publik och prata

Nu har jag varit frånvarande under några dagar, men jag har en anledninge - FN-rollspel. Jag var så nervös! Det visade sig dock vara helt i onödan. Jag lärde mig så mycket under de här dagarna - hur man förbereder ett tal i formellt språk under kort tid, hur FN-organet fungerar och först och främst så utvecklades jag enormt inom den muntliga biten. Efter att ha varit uppe en gång och pratat var jag inte nervös alls, inte ens i generalförsamlingen då det var ja, mycket folk.

Jag ska lägga in lite bilder - men nu är jag hemma hos Natalie och tillsammans med henne och Jonas ska jag äta pizza och se på "Fame"! :D We like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0