Nu har allting börjat

Ny blogg. Ny skola. Ny start.
Tänkte att det äntligen var dags att göra någonting av med det här bloggandet, och jag tänker inte ens flytta mina gamla inlägg från min förra blogg hit. Här är den i alla fall om någon känner för att läsa om mitt förra liv: http://emelie-vendela.blogspot.com/
Inte för att jag har något hemskt förflutet, jag är ganska nöjd med hur mitt liv blivit det senaste året. Men nu känns det som om allting tagit en ny början på ett sätt. För några veckor sedan började jag gymnasiet, något som är en ganska stor förändring från min förra skola. Ganska stor - mycket stor. Campeon ligger mitt i stan med gångavstånd till det mesta, och här är det brist på, till det goda, mycket som förekom på min förra skola som låg i (ta inte illa upp nu alla gantoftare) i en liten håla på landet. Ta rasism och förstörelse som två utmärkta exempel.
Jag tycker också det har blivit dags med att ta tag i alla de där drömmarna jag velat förverkliga, som t ex att lära mig spela gitarr, komma i bra fysisk form, köpa en riktigt bra systemkamera, bli en hejare på att teckna, ta dramakurser och bli en riktigt aktiv bloggare. Ingen kan stoppa mig.
Så till slut - välkommen till min blogg. Hoppas ni trivs nog för att komma tillbaka.jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0