Slöa lördagsmorgon

Slöa lördagsmorgon. Lyssnar än en gång på Priscilla Ahn, perfekt morgonmusik. Postade hennes låt "Dream" i ett inlägg lite längre ner.
Har skaffat Photoshop, vilket jag tycker är väldigt roligt! :D Men just nu förstår jag ingenting, kanske att Tanja kan lära mig lite imorgon. :) Hon är duktig på sånt dator/bildredigerings-grejs http://tanjaswardh.blogg.se/
ust nu har jag inte så mycket inspiration i huvudet, och det är ganska skönt, för ibland känns det överbelastat nästan. Jag vill göra så mycket men har varken orken eller tiden till det. Men nu, eftersom jag inte har någon inspiration, ska jag inte bara sitta här och ordbajsa för det kommer ingen vela läsa. Här kommer istället några bilder från igår då jag var med Emelie :D (inte jag Emelie, den andra Emelie ;) )
Emelie upponerJag i gräsetEmelie gräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0