Sjukling-dag

Usch. I morse vaknade jag upp flera gånger för att jag var täppt i näsan. Nu sitter jag här och hela kroppen gör ont och jag känner mig allmänt nere. Men kanske inte lika mycket till sinnet som i kroppen. Mest irriterad på den här förkyldningen som min syster smittat både mig och mamma med, och nej, jag har väldigt svårt att tro att det här skulle vara svininfluensan.
Då kan man ju undra hur det blir med Höganäs marknad idag? Jag vet inte. Det känns inte särskilt bra just nu. Och jag som älskar marknader. Jaja... :(
Ska i alla fall sätta på någon film nu. Köpte sånt där tvåpack med filmer igår på Maxi. Det är antingen Stolthet och Fördom med Keira Knightley eller Shakespeare in love. Hmm... which to choose...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0