Miss Lonely...

För er som har lyssnat på och kommer ihåg Akons gamla hit "Mr Lonely" börjar den pipiga rösten säkert sjunga i era huvuden just nu. Ikväll är jag Miss Lonely, för medans nästan alla mina andra kompisar är på The Tivoli (nattklubben) och dansar och har kul så har jag bänkat mig framför tv:n med kladdkaka från "Ebbas" och en stor latte från "Espresso House".
Det är inte så att jag inte blev medbjuden, men man måste vara sexton år och ha legg för att komma in på The Tivoli och jag är helt enkelt för liten. :(
Men hur mycket jag än velat vara med i kväll så är jag ändå ganska nöjd med min lott, kakan smakar gudomligt och kaffet är perfekt. Filmen jag nyss satt på är "10 000 BC" och passar bra ihop med att jag nyss läst ut "Grottbjörnens folk". Jag antar att det finns vissa likheter.
Idag var i alla fall en soft dag, (LOV SKA VARA SOFTA :D) som jag tillbringade med Emelie i stan. Hon fick sitt legg fixat och jag fick äntligen köpt mig en rejäl, vuxen plånbok, vilket jag enligt Emelie verkligen behövde.
Emelie på RååKaffe och kaka


Kommentarer
Postat av: meriem

lyssnade alltid på den låten förut, tumme upp för den :D(Y)

2009-10-30 @ 21:58:39
URL: http://meriemjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0