Kreativt ryck kan man väl kalla det

Fick ett ryck och tog min kamera och stack ut i blåsten och faktiskt också, solskenet.
Jag kan väl medge att jag inte är någon proffsfotograf direkt, tog bara en massa slump-bilder och tänkte att jag kan sortera ut de dåliga senare på datorn.
Jag har förresten varit på cirkus idag! :D Det var väl ganska kul. Men jag förstår inte varför publiken inte applåderade mer när det var en tjej som uppträdde. De klappade knappt ens, och jag liksom bara tänkte - hon hänger högt upp i luften från bara en förbaskad scarfs, med ett leende på läpparna och i spagat. Är det inte något att applådera för? I alla fall lite mer än för den där hoppande clownen eller vad det nu var.

I alla fall, här är några stycken av de bättre bilderna från idag:rosa blommorgrässtenarvante

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0