Instängd på egen vilja..?

Var nyss ute och gav kaninen mat. Det var den lilla minuten på hela dagen som tillbringats utomhus, utanför de här trånga väggarna, på hela dagen. Jag känner mig instängd om jag inte kommer ut, ändå så verkar jag sakna förmågan att dra på mig skorna, slänga om mig jackan och öppna dörren och vara ute några minuter. När jag väl kommit ut brukar det inte vara så svårt att stanna ute, men det är den där stunden innan då man tänker "Nej, palla" som ställer till det. Sen blir det mörkt och man ångrar sig. Dagens i-landsproblem. Vi är för lata. Talat ur egna erfarenheter.
Nu kommer i alla fall Emelie och Katarina. Vi har beställt pizza. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0