Härlig, härlig dag med sitesing i hemstaden

Vilken fin dag det blev ändå :D Det vackra vädret höll i sig hela dagen och jag trillade inte EN ENDASTE GÅNG IFÖRD SKRIDSKOR. Det kanske berodde på att jag nog mest stod stilla och fokuserade på att inte bli träffad i huvudet av snöbollarna som Katarinas killkompisar hela tiden vänligt nog kastade i vår riktning. De spelar förresten hockey, och kunde därmed åka skridskor rätt så hyfsat.
Efter ishallen skulle jag och Katarina linka ner till city igen, och då blev det liksom automatiskt att vi gjorde vår egna lilla "sitesing" i vår hemstad, Helsingborg. Det blev massor av bilder och det var väldigt roligt. Det kan jag rekommendera faktiskt! Låtsas vara turist i din hemstad och du kommer återupptäcka den. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0